Menu Zamknij

God of War i The Last of Us Part II skorzystają z haptycznych wibracji

Dwa wielkie hity z Playstation 4 wykorzystają funkcję haptycznych wibracji na Playstation 5. Okazuje się, że God of War i The Last of Us Part II skorzystają z pełni możliwości kontrolera DualSense, a dzięki temu rozgrywka stanie się jeszcze bardziej wciągająca!

Sony oferuje wsteczną kompatybilność dla wielu tytułów wydanych na Playstation 4. Po odpaleniu ich na Playstation 5 można zauważyć wiele udogodnień jak lepszą płynność animacji czy ich szybsze wczytywanie się. Do tej pory żaden z takich tytułów nie wykorzystywał możliwości kontrolera DualSense. Tuż przed premierą konsoli to się jednak zmienia i pierwsze gry otrzymują takie wsparcie.

God of War i The Last of Us Part II to jedne z najważniejszych tytułów poprzedniej generacji, więc rozwijanie ich możliwości na PS5 nie powinno nikogo dziwić. Wykorzystanie wszystkich funkcji nowego kontrolera może ponownie zachęcić graczy do zapoznania się z przygodami. Produkcje SIE Santa Monica Studio i Naughty Dog przecierają szlaki dla kolejnych tytułów. W historii Kratosa haptyczne wibracje zapewnią różnorodne doznania. Gdy bohater dzierży broń i rozpocznie atak – pad zaoferuje wachlarz drgań, które będą zależeć od tego jak potoczy się walka. W TLoU II haptyczne wibracje wykorzystamy podczas wielu wydarzeń mających miejsce w grze od samej walki po pływanie łódką. Aby poznać możliwości nowego kontrolera i różnice w stosunku do Playstation 4 najlepiej samemu powrócić do historii i doświadczyć różnic na własnej skórze.

Co sądzicie na temat dokonanych zmian? Jakie gry powinny zostać wyposażone w podobną funkcję?

Źródło

Powiązane Posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.